חטיבת השירות הנייד מעניקה ללקוחות בכל הארץ פתרונות מקצועיים מקיפים ביותר מ-20 תחומי פעילות, החל משירותי תחזוקה כללית, מיזוג אוויר ואינסטלציה ועד מיזוג וקירור, מערכות אבטחה, גנרטורים ועוד.
אנו שואפים להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן המבוססת על שני עמודי תווך עיקריים: שירות אישי וחדשנות. מערך הטכנאים הנייד בפריסה ארצית שלנו כולל טכנאים בעלי ניסיון מקצועי והסמכות במגוון רחב של מגזרים. כל הטכנאים עוברים דרך קבע הכשרות מתקדמות בנושאי בטיחות, מעדכנים בהתמדה את הידע המקצועי שלהם ומשתלמים בחידושים האחרונים בתחום. בד בבד, יעילות תפעולית אמיתית נובעת מהדרך שבה אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח שביעות רצון מלאה של הלקוח.
חטיבת השירות הנייד מפעילה מרכז שליטה ובקרה הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כדי להבטיח זמינות מסביב לשעון וניהול בזמן אמת של כל תחומי הפעילות. מרכז השליטה והבקרה שולח את הטכנאי המתאים למשימה, אך גם מבטיח שיש ברשותו את כל המידע הרלוונטי על התקלה ואת החלקים הנחוצים לתיקון באתר כדי למנוע עיכובים בלתי נחוצים. בנוסף, אנו יכולים להציע תמיכה מרחוק לפתרון מיידי של בעיות קלות, ולהשתמש ב-IoT (אינטרנט של הדברים) כדי לנטר מערכות בזמן אמת, לאכן תקלות אפשריות ולטפל בהן עוד לפני התרחשותן.
כמו כן, אנו מציעים ללקוחות מספר אפשרויות ידידותיות לפתיחת קריאות שירות באמצעות אתר האינטרנט, אימייל, או אפליקציית "גט סרביס" (Get Service) ומבטיחים זמינות מלאה ושקיפות בכל שלב.